درد دل با خدا

قصه تنهایی ...

دل من شد عاشق این بی کسی

کول بارم پر شده از بی کسی

درد من درد دل است مرحم ندارد ای عزیز

روح من پژمرده است آرام ندارد ای عزیز

قلب من شد معدن رنج و عذاب

کار من شد شب نشینی با شراب

ای خدا

درد دلم را مرحمی ده ای خدا

روح من را صیقلی ده ای خدا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 1 بهمن 1390برچسب:,ساعت 11:16 توسط |


آخرين مطالب
» فقر یعنی...
» بهترین باش
» گردو یا الماس؟
» عتیقه فروش
» چه تلخ است روابطمان این روزها...
» زندگی کن
» گند زدیم...
» فرق عشق و ازدواج
» امید عشق زیبایی
» گرگ
» خدا
» خلقت زن
» زرنگتر از اصفهانی ها
» کم کم یاد خواهی گرفت
» تف به این شانس...
» لباس فارغ التحصیلی
» آدم ها دو دسته اند...
» خوشبختی کجاست...؟؟؟!!!!
» حس مرد

Design By : Pichak